در این مطلب قصد داریم با آقای آدام شاو (Adam Shaw) که یکی از موسسین استارت‌آپ Dressed است، مصاحبه‌ای داشته باشیم. استارت‌آپ Dressed در آگوست سال 2014 اپلیکیشن خود را به بازار عرضه کرد.
Dressed یک اپلیکیشن مد موبایلی است که کار قفسه لباس‌های شما را به شکلی مجازی انجام می‌دهد. مثل یک کمد لباس مجازی عمل می‌کند. این اپلیکیشن مناسب کسانی است که عاشق طراحی و مد هستند و دوست دارند ترکیب لباس‌های مختلف را کنار کفش‌ها و وسایل تزئینی گوناگون ببینند و بتوانند سبک‌های خاص خود را ارزیابی کنند.
کار با این اپلیکیشن ساده است. یک مانکن مجازی وجود دارد و شما هر نوع طرح مختلف که بخواهید می‌توانید برای خود طراحی کنید و سبک‌های مختلفی بوجود آورید. این اپلیکیشن به ما کمک می‌کند تا بتوانیم تصمیم‌های بهتری برای پوشش خود داشته باشیم و حتی به ما در خرید بهتر لباس و وسایل تزئینی کمک زیادی می‌کند.
اپلیکیشن Dressed نوعی مدیریت قفسه‌های لباس هم انجام می‌دهد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا لباس‌ها، کفش‌ها و وسایل تزئینی خود را متناسب با رنگ، فصل، نوع کاربرد، تعداد مصرف و ... دسته‌بندی کنند.
برای جزئیات بیشتر مربوط به این استارت‌آپ به مصاحبه زیر را دنبال کنید.

سئو، مخاطبان و کلید واژه‌های جست‌و‌جو را توسعه می‌دهد.
حتی با این فرض که شما می‌دانید که یک فرد چه چیزی برای خواندن می‌خواهد و یا حتی مخاطبانتان را هم می‌شناسید. با این حال، از طریق سئو، به اطلاعات بیش‌تری درباره‌ی مخاطبان و کلیدواژه‌های مناسب‌تر برای جست‌وجو دست پیدا می‌کنیم. سئو تضمین می‌کند که شما از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده‌اید، همان کلماتی که مخاطبانتان برای جست‌و‌جوی اطلاعات به کار می‌برند. سئو علاوه بر تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، اطلاعات مخاطبان را هم تجزیه و تحلیل می‌کند.چیزی که به آن علاقه نشان دادند، آنچه که خوانده شده، جایی که آن‌ها در سایت بازدید می‌کنند و کاری که بلافاصله بعد از خواندن محتوای شما انجام می‌دهند. این اطلاعات ارزشمند در مورد افرادی که وب‌سایت شما را می‌خوانند، کمک می‌کند مخاطبان هدفتان را بهتر بشناسید و  محتوایی مناسب آن‌ها تولید کنید.

ما همیشه درس‌های جالبی از شکست می‌گیریم. دنیای استارت‌آپ‌ها هم به همین شکل است. ما همواره تلاش می‌کنیم که استارت‌آپ‌ها بتوانند از یک شکست فاجعه‌بار اجتناب کرده و مراحل رشد خود را با موفقیت ادامه دهند. برخی از آن‌ها با موفقیت این راه را طی می‌کنند ولی تعداد زیادی گریبان‌گیر شکست می‌شوند. باید بپذیریم که این شکست در ذات استارت‌آپ‌ها نهفته است.

در ادامه به ۹ راهی که استارت‌آپ‌ها را به سمت شکست کشانده‌است، معرفی می‌کنیم:

با افزایش اهمیت بازاریابی دیجیتال، مشتریان تجربه‌ی متناسب با شخصیت خود را انتظار دارند، و امروزه برندهای آگاه، در حال تلاش برای تحقق این خواسته هستند. اگر با مشتریان‌تان متناسب با شخصیت خودشان ارتباط برقرار نکنید، از رقبایی که این کار را انجام می‌دهند عقب می‌مانید. این تنها راه برای ادامه‌ی کسب‌وکار در دنیای امروز است. بنابراین اگر شما صاحب یک استارت‌آپ و یا یک شرکت هستید، خواهید فهمید که شخصی‌سازی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده‌است. اما اگر برای ارتباط با مخاطبان‌تان تلاش کنید و آن‌ها علاقه‌ای برای این ارتباط نشان ندهند چه؟ این این حالت می‌تواند دل‌سردتان کند. خوش‌بختانه، در اغلب موارد می‌توانید دلیل این که مخاطبان‌تان با برند شما ارتباط برقرار نمی‌کنند را پیدا کنید. در این‌جا هفت دلیل معمول آن را معرفی می‌کنیم:

چه برای فروش محصولات و چه برای کسب کاربران همیشگی برای سایت کسب و کارتان، نیاز دارید که در ذهن افراد به عنوان برندی قدرت‌مند شناخته شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای این کار استفاده از شبکه‌های اجتماعی است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که  درصد سرمایه‌گذاری برندها در سال جاری برای به دست آوردن فالوئرهای جدید در شبکه‌های اجتماعی است.

یک اینفوگرافیک، ارائه‌ی تصویری داده‌ها، اطلاعات و دانش در یک روش خلاقانه است. اگر فکر می‌کنید که ساخت یک اینفوگرافیک کار خیلی سختی است، حق با شماست. بسیاری از وبلاگ‌نویسان، هزاران دلار برای ساخت بعضی اینفوگرافیک‌های خاص و شگفت‌انگیز می پردازند. اما استارت‌آپ‌ها که پول زیادی برای ساخت اینوگرافیک ندارند، باید چه کار کنند؟

شما می‌توانید به صورت رایگان یک اینفوگراف بسازید. فقط به این نیاز دارید که وارد گوگل شوید و قالب‌های رایگان اینفوگرافیک (Free Infographic Templates) را سرچ کنید. قالب‌های اینفوگرافیک را دانلود کنید و آن‌ها را با توجه به نیازهای خودتان ویرایش کنید.

زمانی‌که برای اولین بار اقدام به راه‌اندازی یک کسب‌وکار می‌کنید در حقیقت فعالیتی تهدیدآمیز را آغاز کرده‌اید. شما با بسیاری از چالش‌ها و ناهمواری‌هایی در طول مسیر راه‌اندازی کسب‌وکار خود مواجه خواهید شد که هرگز یک کسب‌وکار استقراریافته با آن رو‌به‌رو نشده و نگرانی از بابت آن‌ها ندارد. شما با محدودیت منابع، نبود هیچ نوع شهرت، نگرامی بابت جریان نقدی و با اطلاعات محدود از بازار هدف خود مواجه هستید. زمانی‌که به این جریان نگاه می‌کنید به نظر غیرممکن می‌رسد که بتوان با وجود این مشکلات برای جذب کاربران با شرکت‌های بزرگ رقابت کرد. حتی اگر شما مطمئن باشید که تقاضایی دارید که فقط شما قادر هستید به آن پاسخ دهید، به دلیل محدودیت‌های ذاتی یک استارت‌آپ، تبدیل به مجموعه‌ای از نقاط ضعف برای شما شده و باز هم نمی‌توانید با یک شرکت بزرگ رقابت کنید.
اما این یک روی سکه است که شما می‌بینید. حقیقت ماجرا این است که استارت‌آپ‌ها در کنار این محدودیت‌ها دارای نقاط قوت بسیار بزرگی هستند که شاید به‌شکل واضح و روشن مشخص نباشد به‌خصوص زمانی‌که در مواجه با یک بحران هستید.

در اکثر مواقع شرکت‌ها با مشاهده‌ی این که وبلاگشان نتایج نهایی مورد انتظارشان را به سرعت دریافت نمی‌کنند و به  ROI مورد انتظارشان نمی‌رسند، از ادامه‌ی به‌روزرسانی محتوای سایتشان ناامید می‌شوند. این مقاله روی بهینه‌سازی نرخ تبدیل(CRO) برای وبلاگ‌ها متمرکز شده‌است.

عرضه یک محصول جدید به بازار (New Product Launch) می‌تواند ترسناک باشد. در واقع این ترس همیشه برای برندهای تازه‌تاسیس وجود دارد. همیشه سوال‌هایی از قبیل: اگر مردم این محصول را دوست نداشته‌باشند؟ و یا اگر کسی آن را نخرد؟ دغدغه همیشگی کسب‌وکارهای جدید است اما به هرحال می‌توان با یک استراتژی ساده بر این ترس‌ها غلبه کرد.
در این مقاله ۴ فاکتور کلیدی برای عرضه موفق یک محصول به بازار معرفی شده‌است. این محصول می‌تواند از کتاب تا یک وبلاگ و یا هر چیز دیگری را شامل شود.

استارت‌آپ‌ها آسیب‌پذیر هستند. آن‌ها دچار نوسانات غیرمنتظره در انگیزه‌ی مصرف‌کنندگان، جریان‌های کاری ثبت نشده، افزایش رقبا و پیچیدگی‌های بی‌شمار مالی هستند. برای همین جای تعجب نیست که چرا بسیاری از استارت‌آپ‌ها با شکست مواجه می‌شوند.
اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را از بحران محاقظت کنید، از ۵ استراتژی آماده‌سازی زیر استفاده کنید.

استفاده از ویدئو روشی مطمئن برای بهبود نرخ کلیک روی کمپین‌های ایمیل شماست.اما همه‌ی مخاطبان ایمیل شما با پخش ویدئوهایی که از طریق ایمیل برای آن‌ها می‌فرستید موافق نیستند. اینجا روش‌هایی که به حل این موضوع کمک می‌کند را به شما معرفی خواهیم کرد.

چه دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، ایمیل در قلب بسیاری از روابط کسب‌وکار شما قرار دارد و یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بازاریابان برای توسعه و تقویت روابط با مشتریان آینده‌نگر است. متاسفانه، دریافت پاسخ ایمیل از کسی که انتظار دریافت ایمیل ما را دارد هم کار سختی است، چه برسد به پاسخ ایمیل کسی که می‌داند شما در تلاش هستید تا چیزی به او بفروشید.

زمانی که برای کسب‌وکار آنلاین خود بازاریابی می‌کنید، تولید محتوا یکی از بزرگ‌ترین قطعات پازل بازاریابی شماست.اما چه‌طور می‌توانید، بدون صرف مقدار زیادی هزینه محتوایی عالی به بازار ارائه دهید؟
در دنیای دیجیتال امروز، چندین روش وجود دارد که می‌توانید بدون داشتن یک بودجه‌ی هنگفت محتوایی عالی ایجاد کنید و آن را ترویج دهید.این روش‌ها عبارت‌اند از:

 

صفحه21 از22