۱-استارتآپها
در مرحلهٔ اولیهٔ راهاندازی یک استارتآپ، چیزی که باید بیشتر از همه به آن توجه کنید؛ ایجاد حس اعتماد در مشتریان نسبت به برندتان است.
زمانی که آنها احساس اعتماد کنند، محصول یا خدمات شما را خریداری خواهند کرد و دیگران را هم به کسبوکار شما ارجاع خواهند داد. هک رشد میتواند به شما کمک کند که بلافاصله این حس اعتماد را در مشتریانتان ایجاد کنید.
۲-بازاریابان B2B
۶۸٪ از سازمانهای B2B هنوز قیف مشخصشدهای ندارند. اگر شما کسبوکارهای دیگر را مورد هدف قرار دادهاید، هک رشد کل فرایند را برای شما ساده میکند و درنهایت به یک قیف بازاریابی با محوریت تجربه مشتری بزرگتر دست مییابید.
۳-بازاریابان B2C
بازاریابان اطلاعات، نویسندگان، وبلاگ نویسان، سخنرانان عمومی، بازاریابان ایمیلی و مشاوران در این دسته قرار میگیرند. هک رشد در تعریف مشتری ایده آل کسبوکار به این افراد کمک خواهد کرد. بعدازآن، دستیابی به این مشتریان و تبدیل آنها به خریدار بسیار سادهتر خواهد شد.
۴-بازاریابان محتوایی
اگر از مقالات، مطالب وبلاگ، گزارش کوتاه، کتابهای الکترونیکی، پادکست، فیلم، اینفوگرافیک، white paper و یا انواع دیگر محتوا برای افزایش ترافیک سایت و هدایت مشتریان به سمت کسبوکارتان استفاده میکنید، هک رشد میتواند با افزایش سرعت انجام این کار به کسبوکار شما کمک کند.
۵ -کارشناسان رسانههای اجتماعی
طبق آمار HubSpot، بیش از ۵۰ درصد بازاریابان در هر هفته حدود شش ساعت یا بیشتر، از رسانههای اجتماعی استفاده میکنند. این موضوع واقعیت دارد و انجام آن نسبتاً دشوار است. هک رشد میتواند با کاهش عدم قطعیت نتایج فعالیتهای شما در رسانههای اجتماعی و تبدیل کاربران این رسانهها به مشتریان کسبوکارتان به شما کمک کند.