خودتان را برند کنید.
حرفهایها نگاه حرفهای دارند، بنابراین برای صفحهی کسبوکارتان در فیسبوک، از یک عکس حرفهای استفاده کنید. عکس سلفی یک عکس حرفهای نیست. Headshot حرفهای خود را در پروفایل صفحه فیسبوک خود قرار دهید و از همان عکس در تمام حسابهای کاربری خود در رسانههای اجتماعی استفاده کنید.
از لحظات برجستهی کار خود عکس بگیرید.
تصاویری از لحظات برجستهی کار خود را با طرفدارانتان به اشتراک بگذارید. چه این تصاویر دربارهی رفتار شما در مقابل یک مشتری باشد و چه صحبت کردن روی صحنه یا توسعهی یک محصول جدید و...
این تصاویر مانند تائید اجتماعی برای شما عمل میکنند و باعث ایجاد اعتماد و اقتدار میان فالوورهایتان خواهند شد.
نقلقول به دست آورید.
یادداشتهای ارزشمند وبلاگ خود و همچنین نقلقولهای وبلاگهای دیگر را به همراه لینک آنها بهعنوان یادداشت در رسانههای اجتماعی ارسال کنید. ایجاد تصاویر جذاب که بهراحتی قابل اشتراکگذاری باشند به دریافت نقلقول بیشتر از مخاطبانتان کمک میکند.
عمومیت خود را بیشتر کنید.
هر زمان که با شما مصاحبه میشود، چه در رسانههای محلی یا در یک رسانهی خبری مهم، در طول مصاحبه یک عکس بگیرید و آن را با فالوورها و طرفداران خود به اشتراک بگذارید. زمانی که عکسهای مربوط به مصاحبهی خود را به اشتراک میگذارید، نام رسانهای که با آن مصاحبه کردهاید را برچسب بگذارید تا هم به مخاطبان خودتان و هم به مخاطبان آن رسانه دست پیدا کنید.
هشتگها را توسعه دهید.
استفاده از یک هشتگ برای تصاویر یا محتوایی که به اشتراک میگذارید با گروهبندی موضوعات و برچسب زدن به آنها باعث میشود که مخاطبان بهراحتی بتوانند برند و کسبوکار شما را شناسایی کنند.