بهترین قالب سازی تزریق پلاستیک در ایران

بهترین قالب سازی تزریق پلاستیک در ایران کدام شرکت است؟

مجموعه های متعددی در ایران در حال ارائه خدمات قالبسازی تزریق پلاستیک هستند. اما به عنوان دریافت کننده این خدمات کدام شرکت را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین قالبساز همیشه از چالش های اصلی تولید قطعات پلاستیک هست. شرکت ما از سال 1370 خدمات قالبسازی تزریق پلاستیک را ارئه می کند. در این سال ها تقریبا تمام مشتریان جدید ما دغدغه اعتماد به قالبسازها را داشتند و با نگرانی زیادی در این مورد به ما مراجعه می کردند. متاسفانه اکثر این افراد در سال های فعالیت خود در صنعت از قالبسازهایی خدمات گرفته بودند که یا در نهایت نتوانسته بودند قالب مورد نظر را بسازند و یا با گذشت زمان زیاد یک قالب پر از ایراد را تحویل داده بودند. در نتیجه همیشه یک نگاه پر از نگرانی به ساخت قالب در تولید کننده ها در ایران است که به همین خاطر ترجیح می دهند با هزینه ها و چالش های بیشتر سفارشات ساخت قالب خود را به چینی ها بسپارند...

بهترین قالب سازی تزریق پلاستیک در ایران

کیفیت اتفاقی نیست. پارامترهای بسیاری وجود دارد تا یک محصول با کیفیت تولید شود. تجربه و تخصص، تجهیزات، ماشین آلات و فناوری ها، مواد اولیه، مدت زمان تحویل و متعهد بودن به آن، هزینه ها، سابقه و نظرات مشتریان و در نهایت خدمات پس از فروش از پارامترهای اصلی در انتخاب بهترین قالبساز تزریق پلاستیک است.

شرکت دانش گستر کیان ایرانیان در بخش صنعتی خود از سال 1370 در حال ارائه خدمات قالبسازی تزریق پلاستیک در کلاس جهانی به مشتریان خود است. ما در این سال ها با اکثر صنایع مادر و شرکت های خصوصی بزرگ همکاری داشته ایم و در حوزه های گسترده ای از جمله نفت، خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم آشپزخانه، اسباب بازی، تجهیزات برق و الکترونیک، تجهیزات کشاورزی، صنعت راه آهن، صنعت ساختمان و ... این خدمات را ارائه کردیم که بعضا جزو دستاورد های ملی از آنها رونمایی شده است.

بهترین قالب سازی تزریق پلاستیک در ایران

مجموعه ما تمامی ماشین آلات، تجهیزات، نرم افزار های به روز و تیم متخصص و با تجربه را به صورت متمرکز گردآوری کرده است تا فضایی کم نظیر و در کلاس جهانی برای ارائه خدمات قالبسازی تزریق پلاستیک در ایران فراهم کند. این یکی از مهم ترین پارامترها برای انتخاب بهترین قالبساز ایران است چرا که وجود تمامی امکانات ساخت و تولید قطعات پلاستیک در این سطح در کمتر مجموعه ای یافت می شود.

ما این خدمت را برای ساخت انواع قالب های تزریق پلاستیک با انواع پیچیدگی ها ارائه می کنیم. تیم ما می‌تواند طراحی شما را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای بهبود قابلیت ساخت، کاهش هزینه‌ها و تضمین موفقیت تولید قالب ارائه دهد.

بدون شک بر اساس پارامترهایی که بررسی کردیم، می توان گفت بخش صنعتی دانش گستر کیان ایرانیان یکی از بهترین قالب سازان تزریق پلاستیک در ایران است.

برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی به بخش قالبسازی در لینک زیر مراجعه نمایید:

سوالات متداول خدمات ساخت قالب تزریق پلاستیک

قالب تزریق پلاستیک مناسب قطعاتی با جنس ترموپلاستیک است که تیراژ تولید بالایی دارند.

DGKI Co